Friday, April 8, 2011

Good friends are like a diamonds :)




hello , hye , assalamualaikum , lagi ape ea ? hehe . nth larhh . okayh . hari ni rse mcm nak story pasal one of my goodddddddd friends which is SHAHIRAH SHAROMAN . dia larh kwn susah senang hidup aku . huhue . aku rindu time kitaorng lepk sme2 dekat kels,dorm (budak asrama) di mana2 shja larhh. dia ni selalu dtg dorm aku . yelah dia ckp dorm dia sunyi . dorm aku mcm psar . yelah dorm aku lebih besr dr dorm dia . so rmai org jadi mesti lagi bising . haha . aku n dia ada hobbi yg same iaitu suka gelak dan bercakap . hehe . kitaorng mmg suka berckp . kekkdng penat aku lyn dia berckp . huhu . dia pon penat degr aku bercerita . haha . itulah kitaorng . heheee . lepas ini, aku dan kau mybe msuk universiti lain2 . yelah minat kitaorg lain2 . aku suka memsk . dia suka menjahit . mne boleyh duduk satu bumbung dewn kuliah kan ? haha . apepon . i wish all the besh for ur success . kau jgn lupa t dah fashion designer mcm hatta dolmat . kau xjadikan aku model . siap kau . putus kawan ? haha . gurau je . aku rindu dengan senyuman , gelak tawa , sedu sendat kita bersama sahabat . hee . nak thu tak shahirah sharoman ? . one of my best thing  was has a friend like you and our hotters gang :) . korang memang terbaik and terhebat .


okayhh . korang mesti tertanya siapa SHAHIRAH SHAROMAN kan ?
hehehe . jeng jeng jeng .




ini DIA

comel tak ? hehe . ofc . dia comel tahu !


wahh . u olls jeles tak dia amik gambo dgn akim ? haha


BONDA *She Nickname Awak nak thu tak ?



hehe . shuweet tak kita ? love my friend . muahhh . HAHA .



we are always together like this :)))





with love; budak tak hot,tak kaya but little bit SOPAN

1 comment:

hajar's blog said...

sweet,, kawan sangat berharga kann?? u are like diamonds too! :)

Post a Comment