Thursday, April 14, 2011

Be calmm !



hyee . rasenya dah lme xupdate blog ni . haha . biasalarh bila malas menguasai diri . hee . okayhh . kali ni nak story skit psl panggilan masuk ke IPG . dengan dukacitanya, saya nurdiyana bt nordin (931117015632) tidak layak untuk menyertai temuduga KPLSM . whuaargghh . betapa hancurnya hati ni bila terpampang tulisan yg berkata begitu . i'm really dissapointed . tapi ap nak buat . kena accept ketentuan dr yg maha esa . mybe ad jln lg terbaik untuk aku yg dia nak bg . we don't know right . so , now aku kena larrh bnyk2 bersbr n tawakal semoga allah bg aku jln yg terbaik dlm hidup ni . aminn . :) . i'm really thankful to allah to give me a very supportive parents . thanks mama and papa bcos always support me and never give up to pray the best for me . . harap sgt aku xkecewakan hrpn mama n papa aku untk kali ni . okayhh . guyss . till heree . last word from me, take care and peace no war . assalamualaikum !


hope one day i will be like them !
 graduated with four flat every semester ! hehe . aminnn *cita2 i tinggi !.




with love; budak tak hot,tak kaya but little bit SOPAN

No comments:

Post a Comment